3.11.2011

REVIEW: Herbacin Wuta Kamille Glycerine Hand Cream 洋甘菊多重強效護手霜


Key Facts
- Product Name: Herbacin Wuta Kamille Glycerine Hand Cream 洋甘菊多重強效護手霜
- Amount: 100ml 枝裝 / 75ml 鐵盒裝 / 20ml 鐵盒裝
- Ingredient: http://www.cosdna.com/cht/cosmetic_63e015789.html



How to Use
- 取適量塗抹於手部,輕輕按摩至完全吸收

What I Like
- EFFECT: 滋潤度高. Glycerine 係常用保濕劑, 我有段時間雙手異常乾燥, 起曬乾紋又爆手, 用咗Glycerine Hand Cream 的確有改善.
- LASTING POWER: Glycerine Hand Cream 搽完會感覺有一層膜咁(戴上隱形手套!?), 屬於時效長o既Hand cream, 洗完手仍然都會感覺到滋潤度, 唔會一沖就無曬
- SCENT: 香味清淡清新, 起碼唔會方圓十里都知你搽handcream. 需知道公眾地方搽超香Handcream 相當disturbing, 容易惹來側目.
- PRICE: Colourmix 定價$57/100ml , 長期又有買兩件再折優惠, 抵買!

What I Not so Like
- TEXTURE: 質地較厚, 需要多少少時間吸收, 所以搽完之後打電腦或者用iphone 都容易留指模. 另外, 之前提到"搽完會感覺有一層膜咁", 我自己幾鍾意, 但都有聽講有人唔喜歡, 覺得太油膩太黏. 所以好睇你個人取向.


Where to Buy
- 暫時好似只有 Colourmix
- 網上亦有水貨

Emma Says
- 因為我雙手特別乾, 所以有"買handcream強迫症". 入到化妝品店都會睇handcream, 明知自己有三四枝存貨, 都會不期然會多枝.
Herbacin Glycerine Hand Cream係我favourite之一, 已經K.O 6枝以上. 同一牌子有其他handcream, 大部份我都用過, 而會回購o既暫時只有Glycerine Hand Cream.
但正如之前所提, 佢質地厚, 需要比較長時間吸收, 而我又用iphone, 容易留指模, 所以有些少唔方便, 依家我都主要放晌屋企臨瞓用啦.

沒有留言: