3.14.2011

REVIEW: e.l.f. Studio Bronzer - Golden Bronzer


Key Facts
- Product Name: e.l.f. Studio Bronzers - Golden Bronzer
- Amount: 12.3g
- Ingrediant: Mica, Talc, Magnesium Myristate, Zinc Stearate, Titanium Dioxide, Octyldodecanol, Dimethicone, Silica, Sodium Dehydroacetate, Boron Nitride. May Contain: Iron Oxides (CI 77491 CI 77492 CI 77499), D&C Red 7 Lake (CI 15850), FD&C Blue 1 Lake (CI 42090), Red No.40 Lake (CI 16035)

How to Use
- Create a healthy looking glow all year round! The sheer soft powders provide the perfect hue of color. Blend all 4 colors together to achieve a blend of perfection or choose your favorite color or colors to mix, match and blend. (http://www.eyeslipsface.com/studio/face/bronzers/bronzers)

What I Like
- PEFORMANCE: 一盒四色, 可以幾種色溝埋, 或者獨立使用. 我本身化妝都偏向自然淡妝, 好少用bronzer, 所以呢個 bronzer 對我o黎講顏色太閃太重口味.


(官網色圖)


(不過我好似影得似實物顏色o的 :P)

於是決定四種色分開用:
1. 左下角膚金色: 最常用色, 大愛!! 作為highlight 打亮顴頭鼻樑. 
化妝我最注重光澤感, 淡妝都要用highlight! 用o岩product 會顯得皮膚健康光滑, 提升輪廓, 增加立體感, 一旦用錯就油光滿臉唔自然. Golden Bronzer粉質幼細, 效果自然, 對我o黎講係"o岩o既product", 試過好幾次化妝姐姐都讚我皮膚有光澤 (當然只係Highlight假象啦...我本身係暗沉人> <)
2 & 3: 左上角咖啡色及右下角深銅啡色
我試過夾硬當眼影用, 某程度上係work o既, 粉質夠細, 尚算顯色, 做一個簡單light bronze eye look 都無問題. 夏天去旅行我可能淨係帶呢盒, 唔另外帶眼影添
4: 右上角暗玫瑰紅色
最少用呢格, 嘗試做胭脂, 都work, 只係暗色咗些少, 唔係我杯茶
- QUALITY: 由包裝到bronzer 本身都好高質素, 特別一讚塊鏡, 平常化妝品鏡仔都甚廢, 細塊兼唔清楚, 第一次見到塊鏡咁大咁靚咁清. 而o的粉壓得好實唔會變"飄雪樂園", 跌過落地下兩次都無事, 極之硬淨!
- PRICE: US3, 仲要不時有50% off, 加埋運費都抵到爛

What I Not so Like
- POINT-OF-PURCHASE: 香港無得賣! 要靠美國朋友代買&轉寄香港, 大大o既缺點!! 其他美國美容產品網站都有得賣, 可惜通常定價高咗, 亦唔齊貨.

Where to Buy
- www.eyeslipsface.com/(官網, 不接受國際訂單)
- http://www.nonpareilboutique.com/ (接受國際訂單)

Emma Says
雖然成個bronzer 我大部份時間只用其中一格, 但都抵曬啦, 兩個月差不多日日用, 都係掃咗表面少少.
e.l.f 實在太多嘢好用啦, 如果官網都直接送貨到香港, 你話幾咁幸福呢~

沒有留言: